Re: [Czuwaj] OT: metoda hmPrzybytka[by³o: fundacja 100-lecia]

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 17 Gru 2007, 01:01:18 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 17, 2007 12:33 AM
Subject: Re: [Czuwaj] OT: metoda hmPrzybytka[by³o: fundacja 100-lecia]

Dnia niedziela, 16 grudnia 2007, harclot w poczta.onet.pl napisa³:

> A kto powiedzia³ ¿e jest jedynie s³uszne ?
> ;-))))))))

Metoda Czes³awa:

A jakie s± warunki w których sensowne jest stosowanie "metody
heurystycznej"?

:))) ;)))))) :PPPPPPP :)) :)) :)) :DDDDDDDDDDDD

Metoda normalna:

Bo stosujesz metodê, która zak³ada apriori jedno s³uszne rozwi±zanie
problemu
i to rozwi±zanie musi znaæ trener/nauczyciel, a uczniowie/s³uchacze nie. W
ka¿dej innej sytuacji taka metoda nie ma sensu.

Mylisz siê Marcinie.
A w³asciwie to nie czytasz uwa¿nie.

Zapyta³em bo jak nic takiego nie napisa³em.

I rozbawi³o mnie to jak usilnie mi siê cos chce "wcisn±æ"

Ja nie stosujê ¿adnej metody.
To to Ty usi³uje¶z mnie "zaszufladkowaæ".
I ci±gle co¶ "zak³adasz".
Chyba wg Ciebie nie mo¿e nic byæ naturalnie.

Czes³aw