[Czuwaj] OT: metoda hm Przybytka[by³o: fundacja 100-lecia]

Pon, 17 Gru 2007, 06:53:06 CET

Dnia poniedzia³ek, 17 grudnia 2007, harclot w poczta.onet.pl napisa³:

> Ja nie stosujê ¿adnej metody.
> To to Ty usi³uje¶z mnie "zaszufladkowaæ".
> I ci±gle co¶ "zak³adasz".
> Chyba wg Ciebie nie mo¿e nic byæ naturalnie.

Ale¿ stosujesz, sam to napisa³e¶:

PC===================================

A Ty znasz mnie na tyle d³ugo (choæby z listy)
by wiedzieæ ¿e od "³opatologicznego" przekonywania,
wyzej ceniê to gdy partner rozmowy
sam dochodzi do danych wniosków.
A pytania (podpowiedzi) zadajê by mu w tym pomóc.
Wolê mu dawaæ wêdkê ni¿ ryby.

=====================================

Nazywaj to sobie jak chcesz "wêdk±", "³opat±", "haczykiem". Nie zmienia to
jednak faktu, ¿e taki sposób postêpowania (inaczej mówi±c metoda) jest
zbadany, opisany i nazwany, choæ ty mo¿esz to nazwaæ "szufladkowaniem". W
badaniu rozstrzygniêto tak¿e kiedy i jak taki sposób postêpowania jest sens
stosowaæ.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"