[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Śro, 19 Gru 2007, 17:57:13 CET

> stworzenia mechanizmu egzekucji tych zaleceń.

Nie wiem na jakiej zasadzie i w jaki sposób chcesz "egzekwować"
cokolwiek od jednostek, które muszą same utrzymywać swoje strony.
Biorąc pod uwagę, że w obecnych regulacjach jest np. praktycznie zakaz
umieszczania reklam.

Celem nie powinno być egzekwowanie, tylko nagradzanie stron dobrych.
Konieczne jest też prowadzenie szkoleń, a nie udawanie, że zrobią to
chorągwie. Pomysły takich rozwiązań powstały w ZI w 2005 roku.
Krystalizowaliśmy projekt "Dobre strony" i zastanawialiśmy się nad
możliwością prowadzenia szkoleń. W ZI jest obecnie Marcin Wysmułek,
który wtedy koordynował nasze prace. Myślę, że warto byłoby skorzystać
z jego rad i doświadczenia.

Nie rozumiem dlaczego w Związku tak popularny jest system
egzekucyjno-nakazowy. O ile pamiętam mamy coś takiego jak pozytywność
metody, prawda?

pozdrawiam,
hajder