[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

ikpsas w interia.pl ikpsas w interia.pl
Śro, 19 Gru 2007, 18:39:50 CET

> Nie wiem na jakiej zasadzie i w jaki sposób chcesz "egzekwować"
> cokolwiek od jednostek, które muszą same utrzymywać swoje strony.
> Biorąc pod uwagę, że w obecnych regulacjach jest np. praktycznie zakaz
> umieszczania reklam.
>
> Celem nie powinno być egzekwowanie, tylko nagradzanie stron dobrych.
> Konieczne jest też prowadzenie szkoleń, a nie udawanie, że zrobią to
> chorągwie. Pomysły takich rozwiązań powstały w ZI w 2005 roku.
> Krystalizowaliśmy projekt "Dobre strony" i zastanawialiśmy się nad
> możliwością prowadzenia szkoleń. W ZI jest obecnie Marcin Wysmułek,
> [...]
Czy widzisz coś złogo w zwróceniu uwagi, iż coś na stronie jest do poprawienia...?
A działanie polegające na doprowadzeniu do wymaganej poprawności jest własnie egzekwowaniem.
I nie miałem na myśli egzekucji jako narzędzia karnego.
Trochę dobrej woli w odczytywaniu wypowiedzi innych, poproszę...

pozdrawiam
sasol

Tysiace smiesznych filmikow z sieci.
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1ca7