[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 19 Gru 2007, 20:48:41 CET

Gratuluje uzycia slowa "egzekucja" w pozytywnym jego brzmieniu.
Chyba pierwszy raz sie z tym spotykam...

Zastanawia mnie cos innego.
Rozumiem, ze pomysl (oczywiscie juz kolejny) zespolu polega na tym, ze skoro
na stronie jest logo ZHP i strona dziala w domenie ZHP.PL, to mozna
"egzekwowac".

Co z tymi stronami (druzyn, hufcow, choragwi), ktore juz uciekly z domeny
ZHP, na rzecz domen zhp.<miasto>.pl, bo takich jest coraz wiecej.

"Egzekwowaniem" nie zacheci sie wlascicieli tych stron do powrotu do domeny
ZHP.PL, czy umieszczenia na niej loga ZHP.

Proponuje wiec zamiast toczyc dyskusje nad technicznym aspektem tej sprawy
zastanowic sie nad tym jak zachecac i przekonywac do takich dzialan. Nie
"CO", tylko "JAK".

Jesli chodzi o reklamy wyswietlane na stronach jednostek to uwazam, ze
powinno sie na to pozwolic. Oczywiscie nie reklamujemy serwisow porno, tylko
cos, co jest pozytywnie, lub neutrealnie odbierane przez potencjalnych
uzytkownikow. Co to komu szkodzi?

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222