[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 19 Gru 2007, 21:14:31 CET

19-12-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Proponuje wiec zamiast toczyc dyskusje nad technicznym aspektem tej sprawy
> zastanowic sie nad tym jak zachecac i przekonywac do takich dzialan. Nie
> "CO", tylko "JAK".

Temat jest bardzo kontrowersyjny. Pierwszy odruch to "mamy na własnym
serwerze, grzejcie się". Albo "ciekawe jak to na nas wymusicie".

Z drugiej strony myślę sobie - a jak wymuszamy mundury? Albo
instrukcje obozowe? Albo inne przepisy? W końcu mamy ich całkiem
sporo.

No właśnie. Nasze harcerstwo oparte jest cześciowo na wojsku i to na ,
jak powiedział jeden z uczestników ostatniej Tuby - podoficer, wojsku
radzieckim.

Czyli rozkaz - wykonać.

Czy to tak powinno wyglądać? Czy raczej nie powinny istnieć zalecenia
stron www i świetna biblioteka logotypów i innych elementów do
wykorzystania? I znowu czy możemy zakać umieszczania bannerów
reklamowych? Czemu? Jak zarabia na nich hufiec? Albo osoba robiąca za
darmo profesjonalną stronę (tak umówiła się z hufcem)?

Nie do końca rozumiem ten system nakazów i zakazów.