[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Czw, 20 Gru 2007, 00:26:18 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel Dobrijałowski" <orcus w ekoterm.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, December 20, 2007 12:00 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

> Minima są obligatoryjne dla stron w domenach ZHP. Dla pozostałych są
> właśnie zaleceniami.

Jesli umiem czytać - są słowa "treści WYMAGANE". WYMAGANE =/= ZALECENIA

A czy słowo "zalecenia" oznacza, ze moge mieć to w d...? Tuż obok słów o
reklamach sa słowa o treściach nieprzyzwoitych... To też są tylko
"zalecenia"? Hm... zacznę szukac sponsora wśród sexshopów

Czyżby GK miala ofertę domen zhp dla druzyn, czy też tworzy puste dokumenty,
w celu marnotrastwa czasu i papieru?

I co to jest "domena zhp"? Czy tylko zhp.pl, czy każda mależąca do zhp? To
też nie jest zdefiniowane. A jesli kupie sobie domenę www.zhp.torun.pl, to
będzie to domena zhp?

> Poza tym większość dyskusji toczy się właśnie wokół zapisu o reklamie -
> czy pozostałe punkty minimów nie są warte uwagi? Czy reszta po prostu
> nie wzbudza zastrzeżeń? Abstrahując od tego co się stanie z tym punktem
> chciałbym aby ZI w trakcie konsultacji zebrało opinie o całych minimach.

Więksazość dyskusji toczy się odnosnie czego innego, ale ZI nie raczy tego
zauważać: wywalenia minimów do kosza, opracowania zaleceń i w wyniku
dzialanosci oddolnej, a nie odgórnej.

> Głupio będzie jak się okaże że my coś przeoczyliśmy a nikt nam tego nie
> wytknął bo wszyscy skupili się tylko na 4 punkcie i popełnimy jakiś
> debilizm.

No to WY przeoczyliście i WY popełnicie jakiś debilizm. Tryb WASZEJ
konsultacji nie zachęca mnie do udziału w niej. Ale moze inni z radością
wezmą udzial...

Ale i tak bym sie tym nie przejmował. I tak tego prawie nikt poza ZI (i być
moze GK w trakcie zatwierdzania) nie bedzie czytal, ani się tym przejmował.
Więc ewentualny debilizm zostanie w wąskim gronie, chyba, że ktoś dla
rozruszania grupy wrzuci cytat z ognistym komentatrzem na [czuwaja].

DJD