[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Czw, 20 Gru 2007, 11:53:01 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 20 December 2007 11:27
Subject: ODP: [Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Witam,

Dominik Jan Domin

A Twoje propozycje zapisow?

------------

Wiesz, co MI przeszkadza w necie harcerskim? Nieaktualnosć danych i trudność
ich znalezienia. Mógłbym powymyslać jakieś uwagi do tego. Ale: bez
rozwiązanego najpierw mechanizmu wdrożenia tego bedzie to tylko papierkowy
zapis. To mi nie jest potrzebne.

Moze, gdyby przejść z netem na jakiś prosty CMS, z dodaniem doróbek
pro-harcerskich np. do Joomli, i postawienie na tym serwisów GK i KCh? Z
dostepem do pakietów dla wsyztskich harcerzy, ktorzy by chcieli skorzystać
(na stronach www swych jednostek)? Najpierw dać metody, atrakcyjne kąski, a
nie suche wymagania?

Ale nie wiem, bo moze to przeszkadza TYLKO mi. Nie znam analizy stanu
obecnego. Fajnie, ze zapytaliście KCh o zdanie. Szkoda, ze nie użytkowników.

Wg mojego spostrzegania netu harcerskiego minima są niepotrzebne. Ale nie
znam wyników WASZEJ ANALIZY.

DJD