[Czuwaj] Re: Re: Konsultacje minimow stron ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 20 Gru 2007, 12:13:36 CET

Dnia 20-12-2007 o 12:02:06 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

DJD napisał:

> Ale nie wiem, bo moze to przeszkadza TYLKO mi. Nie znam analizy stanu
> obecnego.

Nie tylko Tobie to przeszkadza Dominik. Prawda jest taka ze już podczas
pisania obecnego CMS-a zadawałem pytania brzmiace PO CO ?  Akurat Jomli
czy Mambo nie specjalnie lubię używać (bo są ciężkie i wcale nie
intuicyjne)chociaż w mambo pojawił się nawet community builder który jest
przeznaczony do budowy duuużych społeczności netowych. Ja wolę php fusion.
Ale to akurat nie ważne. Jest dużo projektów darmowych z których możnaby
skorzystać poprzestając na opracowaniu specjalnych skór i paneli. Ale cóż
widać wyważanie otwartych drzwi to dobry kierunek...

> Fajnie, ze zapytaliście KCh o zdanie. Szkoda, ze nie użytkowników.

Taaa Chorągwie wiedzą lepiej. Wystarczy spojrzeć na ich strony zwłaszcza
pod kątem aktualizacji. To co jest mocną stroną internetu czyli szybkośc i
aktualność przekazu tam właśnie jest tracone.

sikor