[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Czw, 20 Gru 2007, 13:33:57 CET

Jeszcze chciałbym poruszyć raz wątek, który tu się pojawił, dotyczący
CMSa dla serwisów centralnych.
Zaznaczam, że nie jestem ani kategorycznym zwolennikiem, ani
przeciwnikiem tego pomysłu.
Natomiast interesuje mnie tylko to, czy i kiedy będzie konsultowane to
(szczególnie funkcjonalność nowego systemu, możliwości i terminy
rozbudowy i zakres wsparcia technicznego) z zainteresowanymi wydziałami
głównej kwatery?

Druga sprawa to kwestia użyteczności serwerów centralnych i dostosowanie
ich do potrzeb zespołów centralnych.
Przykład tego problemu mogę dać taki:
Już wielokrotnie zgłaszałem ZI, że występuję sytuacja taka że np. listy
dyskusyjne współpracowników wydziałów gieki działają na serwerach i w
domenach osób prywatnych, ponieważ serwery home.pl nie potrafią obsłużyć
list mailngowych. Wiem że pojawił się pomysł fizycznego serwera
roboczego m.in. przeznaczonego dla takich potrzeb, ale nie wiem jaki
jest dalszy los tego pomysłu.
Czy tego typu może nawet często drobne, ale uciążliwe problemy i inne
zapotrzebowanie ze strony komórek centralnych zostały zebrane i
rozważone przez WNT lub może zostaną w jakimś terminie?

Kamil Wais