[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Czw, 20 Gru 2007, 19:11:42 CET

Dnia 20-12-2007, Cz o godzinie 12:59 +0100, TOGRO.pl pisze:

> Martwi mnie term,in konsultacji. Gdzies widzialem zapis, ze na konsultacje w
> srodowiskach jest czas do mniej wiecej polowy stycznia. Czyli miesiac. W
> takim trybie sama GK nie zdola wyrazic swojego zdania na temat serwisow
> centralnych, a co dopiero choragwie, hufce, szczepy, druzyny itp.
> Nie twierdze, ze to konsultacje pozorowane, bo wierze, ze tak nie jest, ale
> nie dotrzemy do "dolow" w takim terminie.

Rzeczywiście być może termin jest zbyt krótki. Jednak ja(proszę nie
odnosić tego do całego zespołu) chyba zakładałem że chodzi nam głównie o
administratorów stron a Ci z założenia są aktywni w internecie.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski