RE: [Czuwaj] Centralny CMS, było minima

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 20 Gru 2007, 20:53:02 CET

NIe chcailbym w tej chwili dyskutowac nad tym,kotry hosting jest lepszy, a
ktory gorszy, ale musze napisac, ze ja wszystko co mialem systematycznie
wlasnie na home.pl przenosilem i od kilka lat z niczego innego juz nie
korzystam.

Dla nas jako ZHP ma dwie wazne rzeczy:
- telefoniczny serwis 24 godzinny, z ktorego naprawde o roznych porach dnia
i nocy korzystalem i nigdy jeszcze nie pozostalem bez rozwiazania problemu,
- naprawde szybkie serwery.

NIe mialem tez nigdy problemow z odtwarzaniem kopii zapasowej, gdy nie bylo
juz innego wyjscia. Zawsze dysponowali odpowiednia kopia.

Tak jak pisalem - kazdy administrator ma swoje przyzwyczajenia. Decyzje w
sprawie hostingu bedzie musial podjac ktos kto bedzie potem dawal glowe za
dokonanie wyboru.

Moim zdaniem kluczowe jest podjecie decyzji czy to ma byc nowy CMS, czy
adapatacja tego co juz jest. Stworzenie dokumentacji mnie nie przekonuje.
Wypelnianie Zobowiazania Instruktorskiego powalilo mnie na kolana. ZI
zaklada, ze jak tworca CMS-a nie znajdzie nastepcy, ktory zrozumie ten
system i BEDZIE W STANIE GO ROZWIJAC, to tworca pozostanie niewolnikiem.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222