Re: [Czuwaj] Metoda, a by³o: Konsultacje minimow stron ZHP

jowitas.jowitas w neostrada.pl jowitas.jowitas w neostrada.pl
Sob, 29 Gru 2007, 19:16:44 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Ca³ek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, December 29, 2007 11:54 AM
Subject: [Czuwaj] Metoda, a by³o: Konsultacje minimow stron ZHP

Dla mnie wa¿ne jest zdefiniowanie  co rozumiemy przez s³owo pozytywno¶æ, a
to przeciez zrobili¶my w Zwi±zku. Z tego co wiem i podpowiada mi
do¶wiadczenie nigdzie nie ma s³owa na temat, nie mo¿na zwróciæ uwagi, zganiæ
itp. na pewno nie mam tu na my¶li przesadzenia z ganieniem np. kara pompki.
A zgadzam siê z Tob± Grzesiu, ¿e nie mo¿na myliæ pozytywno¶ci z bezradno¶ci±
wobec kogo¶. A czêsto nasi podw³adni chc± wykorzystaæ t± cechê. Nie wim jak
wy, ale ja w swoich dzia³aniach nie u¿ywam s³ów- bo my mamy zapisan±
pozytywno¶æ lecz j± stosujê. Sam bowiem pamiêtam jak starsi instruktorzy
"nudzili", ¿e trzeba a nas to wszystko bawi³o. Dzi¶ ich rozumiem i my¶lê, ¿e
nie warto za czêsto otym mówiæ lecz dawaæ przyk³ad.

to tyle marudzenia. Ostatnie w tym roku w przysz³ym postaram sie poprawiæ.

Wszystkim Czuwajowiczom wszelkiej pomy¶lno¶ci w Nowym 2008 Roku i w ¿yciu
osobistym, zawodowo-szkolnym i harcerskim, aby¶my mniej siê obra¿ali a
wiêcej robili dobrych rzeczy dla Zwi±zku i jego cz³onków.

pozdrawiam

Keszel