[Czuwaj] Re:Po Jamboree

Karolina Czapska czapa14 w wp.pl
Nie, 30 Gru 2007, 10:46:52 CET

wiesz co skoro tak to widzisz to ułatw mi sprawę i napisz mi czarno na
białym jakie konkretne wnioski wyszły z tej dyskusji bo ja zapamiętałam
wniosek w którym  ktoś chce wysłać urząd skarbowy  do skotrolowania
sprawy.... to faktycznie super konkretny wniosek w duchu braterstwa
jakiego mamy w harcerstwie,jak cała ta dyskusja
pozdr
KArolina Czapska