[Czuwaj] Re:Po Jamboree

kowlak kowlak w gmail.com
Nie, 30 Gru 2007, 15:05:54 CET

Karolina Czapska pisze:
> wiesz co skoro tak to widzisz to ułatw mi sprawę i napisz mi czarno na
> białym jakie konkretne wnioski wyszły z tej dyskusji bo ja zapamiętałam
> wniosek w którym  ktoś chce wysłać urząd skarbowy  do skotrolowania
> sprawy.... to faktycznie super konkretny wniosek w duchu braterstwa
> jakiego mamy w harcerstwie,jak cała ta dyskusja
> pozdr
> KArolina Czapska

służę:

1. nie wolno zatajać informacji przed władzami związku.
2. Nie wolno zadłużać ZHP ani jego agend (wiem, że to uproszczenie) bez
perspektyw na spłacenie tych zobowiązań - mowa o tek kasie, której nie
spłacą chorągwie - to około 300 000 zł.
3. to cudownie, że udało się wyjechać na Jamboree i cudownie, że taka
impreza się odbyła.
4. fundacje to dobry pomysł na finansowanie działań ZHP albowiem
szczęśliwie udało się zadłużyć fundację a nie ZHP.
5. ciężko jest być zarządem - nie zawsze uda się zgromadzić tyle
pieniędzy ile potrzeba ale warto mieć odwagę się do tego przyznać i
ponosić konsekwencję takich działań - tak jak zrobił to np. Wiesiek
Maślanka z niedoszłym PZHS na Śląsku.

Pozdrawiam

Kowlak