Re: [Czuwaj] Re:Po Jamboree

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Gru 2007, 16:22:55 CET

> 2. Nie wolno zadłużać ZHP ani jego agend (wiem, że to uproszczenie) bez
> perspektyw na spłacenie tych zobowiązań - mowa o tek kasie, której nie
> spłacą chorągwie - to około 300 000 zł.

A czy ktoś mi wreszcie odpowie, skąd będzie pochodzić ta kasa?

Z czego fundacja będzie przez 20 lat spłacała ten dług?

Czy to jest tak, że harcerze jadący na jambo np. w 2023 roku będa pozyskiwali środki na to, by opłacić swój wyjazd i na to by spłacic wyjazd na przykład Karoliny, Basi i innych osób, które były na jambo w 2007 roku (i było wspaniale i cudownie)?

Seascout