[Czuwaj] Re:Po Jamboree

Komendant Myszków komendant w myszkow.zhp.pl
Pon, 31 Gru 2007, 16:30:52 CET

Szefowie fundacji twierdzą, że mają pisemne zobowiązania tych, którzy
jeszcze mają coś dopłacić.

hm. Andrzej Jąderko,
Przewodniczący  Komisji Z i F RN ZHP

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 31, 2007 4:22 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re:Po Jamboree

> 2. Nie wolno zadłużać ZHP ani jego agend (wiem, że to uproszczenie) bez
> perspektyw na spłacenie tych zobowiązań - mowa o tek kasie, której nie
> spłacą chorągwie - to około 300 000 zł.

A czy ktoś mi wreszcie odpowie, skąd będzie pochodzić ta kasa?

Z czego fundacja będzie przez 20 lat spłacała ten dług?

Czy to jest tak, że harcerze jadący na jambo np. w 2023 roku będa
pozyskiwali środki na to, by opłacić swój wyjazd i na to by spłacic wyjazd
na przykład Karoliny, Basi i innych osób, które były na jambo w 2007 roku (i
było wspaniale i cudownie)?

Seascout