[Czuwaj] Coraz popularniejsze są paramilitarne obozy dla młodzieży.

Czw, 1 Lut 2007, 13:13:59 CET

"... coraz popularniejsze są paramilitarne obozy dla młodzieży. Rodzice
wysyłają swoje pociechy na poligon żeby "uczynić z nich lepszych
przedstawicieli ludzkiego gatunku". Nastolatkowie czołgają się w dołach
pełnych błota, skaczą z wież na spadochronach, wdrapują się na wzgórza,
zjeżdżają na linach z klifów i czołgają się pod zasiekami z drutu kolczastego
na torach przeszkód...."

"W opancerzonych wnętrzach pojazdów tłoczą się dzieci w wieku szkolnym ubrane
w za duże hełmy i stroje maskujące. Niektóre z nich wyglądają na przerażone,
ale inne wydają się być nieporuszone. Jedna z dziewczynek z trzaskiem otwiera
małe lusterko i przegląda się uważnie, a czternastoletni chłopiec drzemie aż
do końca operacji lądowania."

"Tutaj są tylko numerami, nastolatek, który spał podczas "desantu" na plaży to
nr 227. - Rodzice wysłali mnie do obozu, ponieważ ciągle biłem się z bratem i
za dużo grałem na komputerze - mówi ponuro, patrząc na zapiaszczone
adidasy. - Powiedzieli, że tutaj nauczę się szanować rodzinę. Chciałbym, żeby
to już się skończyło - dodaje"

Więcej tutaj: http://tinyurl.com/3ywolv

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)