Re: [Czuwaj] Coraz popularniejsze są paramilitarne obozy dla młodzieży.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 1 Lut 2007, 13:57:23 CET

07-02-01, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> "... coraz popularniejsze są paramilitarne obozy dla młodzieży. Rodzice
> wysyłają swoje pociechy na poligon żeby "uczynić z nich lepszych
> przedstawicieli ludzkiego gatunku". Nastolatkowie czołgają się w dołach
> pełnych błota, skaczą z wież na spadochronach, wdrapują się na wzgórza,
> zjeżdżają na linach z klifów i czołgają się pod zasiekami z drutu
> kolczastego
> na torach przeszkód...."
>
> "W opancerzonych wnętrzach pojazdów tłoczą się dzieci w wieku szkolnym
> ubrane
> [...]

No właśnie. Tak by wyglądał film czwartej opcji, nieumieszczonej w trójkącie
:)

http://www.youtube.com/watch?v=fktmuieVozE&mode=related&search=

Bije po oczach skautowe braterstwo i przyjaźń :]