RE: Re[2]: [Czuwaj] Harcmistrz, było: probant, instruktor? Nie całkiem poważnie...

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 1 Lut 2007, 15:55:02 CET

::DJD> PS. Ale to chyba nie byłoby juz ZHP. Za mało tradycyjne, nie?
::
::Bardzo tradycyjne - jeśli tylko popatrzyć na ZHP przed 39r.
::

No właśnie. Cały czas kręcimy się wokół kwestii, do jakich tradycji się
odwołujemy.
Najczęściej (niestety) do lat 70 i 80 (np. paski na getrach, osobna
specjalność proobronna, charakterystyczna struktura).

Źródłem tradycji nie dla wszystkich jest takie rozumienie harcerstwa jak
widział je BP, kursy wigierskie (nasz polski wkład w myśl skautową), czy
chociażby przedwojenne harcerstwo - z planami unowocześnienia struktury
(Kamil popraw mnie jeśli się mylę) i nowoczesnym programem (np. szybowce).

Może tu jest "pies" :) ??

Seascout