Re: [Czuwaj] tradycja, przedwojennie i długo

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Pią, 2 Lut 2007, 13:37:30 CET

Wiadomość od: Kamil Wais
E-mail: kalimu w wp.pl
Data: piątek 2 lutego 2007 (13:11:15)
Temat: [Czuwaj] tradycja, przedwojennie i długo

KW> no mógłbym tak jeszcze długo...

jeszcze musze coś dopisać dot. innowacyjności:

- sądownictwo harcerskie oparte w dużym stopniu o instytucję sądów
honorowych i Honorowy Kodeks Harcerski, który był bardzo, bardzo innowacyjny
w porównaniu do obowiazującego wówczas dość powszechnie Kodeksu Honorowego
Boziewicza,
- komisje osobowe i dyscyplinarne pełniące funkcje "prokuratorskie"
(jakkolwiek to brzmi, ale wiadomo o co chodzi).

KW