[Czuwaj] Jak to jest z rękawami?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 7 Lut 2007, 09:13:08 CET

Temat trochę luźniejszy. :-)

Wczoraj wieczorem, rozmawiałem przez gg z moim imiennikiem Vikingiem i podczas rozmowy wyszła sprawa, która mnie nurtuje.
W środowiskach okołopraskich, rozwinięte rękawy (chyba, że do pocztu sztandarowego) traktowane są jako szczyt obciachu, relikt HSPS itd. Z szybkiej sondy jaką przeprowadziłem wśród kontaktów na gg  drużynowych mojego hufca, wynika, iż nie wyobrażają sobie noszenia takowych.
Tymczasem, u Rafała jest to rzecz jak najbardziej normalna. I Jego harcerze w zależności od pory roku, zwijają i rozwijają rękawy.

Stąd moje pytanie: jak to wygląda w innych środowiskach? Kiedy historycznie pojawił się zwyczaj rozwijania?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ