RE: [Czuwaj] Jak to jest z rękawami?

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 7 Lut 2007, 10:00:37 CET

S00chy napisał:

::>Stad moje pytanie: jak to wyglada w innych srodowiskach? Kiedy
::>historycznie pojawił się zwyczaj rozwijania?
::
::Co bylo pierwsze? Jajo czy kura?
::Moze pytanie powinno brzmiec:
::Kiedy historycznie pojawil się zwyczaj PODWIJANIA?
::
::W ogole calkowicie nie wiem dlaczego nazywasz to "zwyczajem".
::
I Adrian jeszcze:
::Viking deklaruje glebokie przywiazanie do harcerskiej tradycji. Obserwujac
zdjecia
::polskich skautow sprzed prawie wieku mozna zauwazyc, ze oni tez rekawy
mieli pod-
::lub rozwiniete w zaleznosci od pory roku. Tak wiec zachowanie jego i jego
srodowiska
::jest jak najbardziej kontynuacja tradycyjnych rekawowych wartosci
harcerskich.

U nas jak komuś zimno - to odwijamy, jak ciepło to podwijamy. Żadnej
symboliki - czysta pragmatyka.

Obciachem są za to dwa paski na getrach i getry na spodniach.

Seascout