RE: [Czuwaj] Jak to jest z rękawami?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 7 Lut 2007, 10:08:52 CET

Adrianie: żeby była jasność. Nie zamierzam nikogo piętnować, ani mówić co jest słuszne, a co nie.  Po prostu oczywistość podwijania rękawów była dla mnie tak wielka, iż na początku Viking nie wiedział o co mi chodzi.
Ciekaw też jestem czy absolutny zakaz rozwijania rękawów to  nasza lokalna przypadłość (spaczenie?) oraz na ile tekst o rozwijaniu ich jako reliktu HSPS jest mitem.

Dziękuje za wyjaśnienie. :)

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ