[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Lut 2007, 23:42:34 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 07, 2007 11:31 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

hm. Rafal Raniowski HR napisał(a):

> Przesadzacie Druhowie. Trzeba umiec wyluzowac, tak po skautowemu.
>
> Pozdrawiam :)
> Viking-Szczecin

Rafał błagam Cię. Nie pisz takich bzdur bo tracę do Ciebie szacunek.
Nawet jak piszesz to ironicznie.

Zupełnie nie ironiczny

Kowlak
===

Pisalem na podstawie wspomnien g00rka zespotkania ze skautami greckimi :)
ognisko, johnny walker...

Ooo? Szacunek? Do mnie? <zawstydzony> To moze "tak po pioniersku"? ;)

Sorrx, jest juz pozno, a te cytaty mnie wyprowadzily z rownowagi :///

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin