[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Lut 2007, 23:50:37 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 07, 2007 11:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

> Ja tu chyba popre Piotra w kwestii tworzenia takich zbitek.
> Nie mieszajmy skautingu do tej pustyni bezideowosci.
>
> Emocji jest i tak wystarczajaco duzo, zeby jeszcze zartami je tu wzmagac.
>
> pozdrawiam :)
> olek

jest, ale cytaty sa tylko lekko przejaskrawione, a pochodza z roznych rozmow
z roznymi harcerzami... I blizny (zamiast blizni), i to, ze wszyscy pija, i
pojecie o Zawiszy (ze chodzi o zaglowiec), i to, ze "harcerz jest rycerzem"
wg niektorych, itd. to niestety cytaty z rozmow z roznymi ludzmi, ktorzy sa
z prawem na bakier (tak znajomoscia, jak i rozumieniem, bue mowiac juz o
pracy nad soba). Niestety :( Ktos cos, gdzies wie, ktos cos gdzies czytal,
ktos ostatni raz slyszal prawo "czytane" (sic!) na Przyrzeczeniu, ma mgliste
pojecie i takie teksty pozniej rzuca w eter w rozmowach. A koncowka jest
mniej wiecej podobna: "ktos tam kiedys tak napisal, ale czasy sie zmienily",
itp.

Ja tu sie przychylam do zdania Rafala:
<cytat>

</cytat>