[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 8 Lut 2007, 02:10:07 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Wy, Ty, walczysz z betonem, ktory zżera Zwiazek, organizacje. Walczysz o
> ZHP. I dla niego jestes w stanie przystac na zmiany idei, na
> zalegalizowanie odstepstw od tej Tradycji z przez wielkie T.
>
> Ja staram sie na swoj sposob walczyc o ideę, o zachowanie linii widzenia
> harcerstwa, ktora reprezentowali Ci, ktorych ja najbardziej szanuje,
> ktorzy są dla mnie - znowu uzyje wielkich slow - Prawdziwymi Harcerzami.

Dodam tylko, ze ja tak to widze.
Zeby nie bylo, ze Ci wmawiam :)

> I stad ta roznica, Rafale. Walka o Zwiazek i walka o pewna wizje
> harcerstwa. Jedyną, ktora jest autentyczna i ktora zrodzila wielkich ludzi.

Kontynuuja:
I dlatego mysle, ze porozumienie moze byc trudne. Bo gdy wygrywa opcja
"ZHP" to opcja "Tradycja SzSz-KIHAMowska" automatycznie przegrywa.

No chyba, ze faktycznie bylby sojusz przeciw betonowi, a po pokonaniu
betonu jakis - pelen braterstwa i wzajemnego szacunku - kulturalny rozdzial.
Czy to na inne organizacje czy tez - co proponowal kiedys Admiral - na
kilka (2?) bardzo wyraźnych i mocno autonomicznych nurtow ideowych w
ramach jednej organizacji.

Ale do tego to ZHP musialby zrezygnowac ze swojego centralizmu, z coraz
glebiej idacych i bardziej wszechogarniajacych regulaminow, kodeksow,
systemow itp. itd.... To by dopiero bylo :)

pozdrawiam :)
olek