[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Pią, 9 Lut 2007, 09:12:19 CET

Dnia środa 07 lutego 2007, Seascout napisał:

> Ja jestem przeciwny deprecjonowaniu delegatów na Zjazd. Są to różni ludzie
> - tak jak różny jest Związek. Ale wydaje mi się, że wielu z nich jest
> naprawdę bardzo sensownych. Śmiem twierdzić, że na pewno prawie 50 % jest
> merytorycznie gotowa do takich dyskusji :)

Przecież, to, że ktoś jest nie gotowy do poważnej dyskusji nad PH oraz
obliczem ideowym ZHP, go nie deprecjonuje jako osoby. Może być wspaniałym
człowiekiem, uczciwym i pogodnym. Tylko niekoniecznie intelektualistą.

Tak jak pisał Olek 50% mnie osobiście nie napawa optymizmem. Poza
przygotowaniem delegatów mam też wątpliwości co do organizacji i prowadzenia
obrad (w środku nocy głosują najważniejsze uchwały).

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)