[Czuwaj] ratunku!!!zjazd programowy!!! c.d.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 9 Lut 2007, 10:40:38 CET

To ja dodam:
http://www.pragapolnoc.zhp.pl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=142&func=view&id=210&catid=10

To prawda. Ciężko skłonić ludzi do dyskusji na ten temat. Od kilku tygodni próbuje, ale z mizernym skutkiem. Choć nie wykluczam, iż wynika to z moich ograniczeń.

Przed nami jeszcze konferencja. Przy okazji pytanie do tych hufców, które konferencje przedzjazdowe mają już za sobą. Czy możecie podzielić się liście (bądź na priv) swoimi refleksjami i spostrzeżeniami?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ