[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 9 Lut 2007, 12:18:11 CET

Dnia 09-02-2007 o 12:05:18 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Lojalnie informuję, że po rezygnacji druha T. wycofam moją poprawkę i
> Zjazd
> nie będzie się zajmował NSH. Więc będzie mógł się zająć wyłącznie tym
> czym
> powinien
> Pakujący papiery SW

No tak, bo NSH jest w porządku. A czy przypadkiem nie jest tak że postawa
NSH świadczy o jego jakości? Co zrobił NSH w sprawie (przez tyle lat?)
Nic. I o ile bardziej dla mnie zrozumiałe jest postępowanie byłego
przewodniczącego NSH o tyle zupełnie nie rozumiem postępowania całej
reszty NSH, w mojej ocenie postępowanie to jest wybitnie naganne i na
pewno nie harcerskie. Ale jasne, wszysko jest cacy a to tacy wzorcowi
harcmistrze są :/

Pozdrawiam
pakujący się na biwak zimowy na szczycie góry ze szczepem (a jak możecie
mi zazdrościć ;) )...

sikor