[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 11 Lut 2007, 21:03:59 CET

> Mysle wiec ze przejdzie lustracja naczelnictw,
> ale chyba niestety tworcy ustawy o harcerskich
> korzeniach nie zauwazyli, ze w ZHP weszla podwojna
> osobowosc prawna i dodanie przymiotnika "organizacja
> ogolnopolska" zaweza lustracje tylko do poziomu
> naczelnictwa co przy wyraznym przesunieciu akcentu
> organizacyjnego w ZHP w strone choragwi nie jest
> zadnym osiagnieciem ustawodawcy.
>
> pozdrawiam
> R. Bednarczyk

Oj brakuje Tomka Grodzkiego, bo już by lista wiedziała o bardzo ciekawej
inicjatywie RN. Otóż na wniosek Marka Skrzydlewskiego Rada przyjęła
stanowisko, które współredagował Rafał Bednaczyk wzywające władze naczelne
ZHP i władze chorągwi do złożenia oświadczeń w sprawie współpracy lub braku
współpracy ze słuzbami specjalnymi.

Proszę jak szybko zareagowaliśmy :-)

Ale musisz też Rafale wiedzieć, że w kuluarach zarzucono Ci zbliżenie do
PiS. :-) Za długo rozmawiałeś z Panią Poseł "ajajaj, lalala" i w sprawie
Opola wstrzymałeś się od dobrej dla ZHP decyzji. Ostatecznie RN nie
zlikwidowała Chorągwi Opolskiej.

I kto się jeszcze naśmiewa ze skuteczności pani poseł??? Ja nie.
SW