[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Nie, 11 Lut 2007, 21:39:22 CET

A zebys wiedzial jak mi brakuje, ze mnie nie było...

> [...]
> Skrzydlewskiego Rada przyjęła stanowisko, które
> współredagował Rafał Bednaczyk wzywające władze naczelne ZHP
> i władze chorągwi do złożenia oświadczeń w sprawie współpracy
> lub braku współpracy ze słuzbami specjalnymi.
>
> Proszę jak szybko zareagowaliśmy :-)
>
> Ale musisz też Rafale wiedzieć, że w kuluarach zarzucono Ci
> zbliżenie do PiS. :-) Za długo rozmawiałeś z Panią Poseł
> "ajajaj, lalala" i w sprawie Opola wstrzymałeś się od dobrej
> dla ZHP decyzji. Ostatecznie RN nie zlikwidowała Chorągwi Opolskiej.
>
> I kto się jeszcze naśmiewa ze skuteczności pani poseł??? Ja nie.

Napisz jutro cos wiecej. Co było i jak było...
Czy był może poruszany temat Piaskowej?
Co w sprawie NSH?
Co w sprawie uchwaly o finansowaniu?
Co w sprawie uchwaly zwolujacej zjazd?

Jak ja nie lubie być niedoinformowany... :-)

Pozdrawiam
Tomek