[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 11 Lut 2007, 22:07:06 CET

> Napisz jutro cos wiecej. Co było i jak było...
> Czy był może poruszany temat Piaskowej?
> Co w sprawie NSH?
> Co w sprawie uchwaly o finansowaniu?
> Co w sprawie uchwaly zwolujacej zjazd?
>
> Jak ja nie lubie być niedoinformowany... :-)
>
> Pozdrawiam
> Tomek

Piaskowa nawet nie została liźnięta. Moja komisja pewnie ma pogląd, a reszta
nie ma wiedzy. Skarbnik powiedział, że analizują Waszą odpowiedź, a Waldek,
że wszystko bedzie dobrze :-)

NSH wyrzuciliśy z uchwały Zjazdowej, bo Turkiewicz zrezygnował. Dodaliśmy
mozliwośc zmiany statutu dopuszczającą ewentualnie kodeks instruktorski.

Uchwała o finansowaniu przeszła tak, że uwzględniłem poprawki Rafała Sochy
jako autopoprawki, ale też postały opłaty na rzecz utrzymania władz
naczelnych po 400 zł od choragwi miesięcznie oraz opłata równa 4% pozyskanej
dla środowiska dotacji Było 21 do 4 w głosowaniu mojego projektu.

Dodoatkowo było 2 stanowiska - w sprawie ubezpieczeń - w odpowiedzi na
uchwałę CKR określiliśmy ze to domena działania chorągwi. Drugie w sprawie
Opola - by Komendy hufców opolskich pisemnie przedstawiły swoje stanowiska w
sprawie rozwiązania choragwi (co jak na razie nie nastąpiło).

Zjazdy hufców od 15.08 do 15.12.br.

Jest nowa uchwała o nagradzaniu, ale to tylko Rafał Socha będzei w stanie
opisac :-) ja tylko wiem, że przepadł pierscień przewodniczacego a ostał sie
brazowy krzyż za zasługi :-)

Najmnej dyskusji było nad budżetem. Co jest niezwykle nobilitujace dla
KdsZiF  :-) I tak jak w pierwszym dniu musieliśmy bronic GK i
jej przychodów - tak w drugim GK przyjęła na klatę sporo ciosów.
Wypunktowaliśmy m.in brak informacji o CSI i kształceniu, 1%,
pomyśle na przekazywanie majątku, nieaktualność stron  internetowych,
szczególnie w obszarze zarządzania itp., itd.

Może inny zapamietali cos więcej.
A przy okazji - było troche wieszania psów na 4 żywiołach. Na ich obrone
powiem, że gdy "wybuchła" mi cola i oblała mundur byłem załamany. A tu wysło
i ani śladu. Czyli materiał na mundury mam dobry!!!
SW