[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pon, 12 Lut 2007, 10:15:42 CET

> Uchwała o finansowaniu przeszła tak, że uwzględniłem poprawki Rafała Sochy
> jako autopoprawki, ale też postały opłaty na rzecz utrzymania władz
> naczelnych po 400 zł od choragwi miesięcznie oraz opłata równa 4%
> pozyskanej
> dla środowiska dotacji Było 21 do 4 w głosowaniu mojego projektu.

 4  %  od  pozyskanej   kwoty   dla gk    z kazdej  dotacji  ? to przeciez
pieniadze  celowe  np na wypoczynek    jak to  rozliczac  mi  gmina nie
pozwoli  wydac  ani  zlotówki  wydac  na  finasowanie gk  bo to  pieniadze
na  konkretny  cel  anie na  koszt y utrzymania  struktury

darek