[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Lut 2007, 10:18:03 CET

Darek Mołodecki napisał(a):

> 4  %  od  pozyskanej   kwoty   dla gk    z kazdej  dotacji  ? to
> przeciez pieniadze  celowe  np na wypoczynek    jak to  rozliczac  mi
> gmina nie pozwoli  wydac  ani  zlotówki  wydac  na  finasowanie gk  bo
> to  pieniadze na  konkretny  cel  anie na  koszt y utrzymania  struktury

NIE!

Iluś instruktorów z RN też nie mogło tego zrozumieć. Dotacja jest
NIETKNIĘTA! Rozliczasz ją normalnie. Ale tyle kasy odprowadzasz Z
WŁASNEJ KASY. Wkład własny tak jakby.