[Czuwaj] po radzie

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Lut 2007, 10:25:10 CET

TOGRO.com.pl napisał(a):
> [...]
TOGRO.com.pl napisał(a):

Nie, no daj spokoj. Kto udzielil takiej informacji?
Teraz okazuje się, ze GK nie ma kontroli nad stronami, których jest
wlascicielem?
Przeciez to jest kwestia dobrych checi jakiegos fachowca...
Nie wyobrazam sobie, zebym prowadzac serwis HALiZ odmowil wydania GK hasel
do konta administracyjnego...

----
W tym wypadku nikt niczego nie odmawiał. Gdy rozstawałem się z GK ZHP to wszystkie hasła znajdowały się w dyspozycji GK ZHP. Poza tym byli/są jacyś informatycy/administratorzy, którzy mieli dostęp do strony. Więc oczywiście, że takie tłumaczenie jest po prostu głupie.

> TOGRO.com.pl napisał(a):
>

> Tak jak do tej pory nie widzi nic niestosownego w sciaganiu ze
> Stolecznej 2
> mln zlotych haraczu za zbytnia aktywnosc w pozyskiwaniu srodkow. To chyba
> jedyny taki przypadek w ZHP, ze GK zazadala od choragwi 50% ze sprzedazy
> nieruchomosci. Sprawa miala być poruszana na Radzie, ale nie zostala,
> dlatego teraz o tym pisze.
>

> Pozdrawiam
>
> Tomek

A chodzi o Piaskową czy o jakiś nowy interes stołecznej?

Kowlak