[Czuwaj] po radzie

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 12 Lut 2007, 22:44:36 CET

Teraz chodzi o kolejne 2 mln zlotych. 2 milony zlotych, które GK wpisala do
hipoteki osrodka na Cyplu Czerniakowskim (tzw. HOS) nie informujac nikogo z
wladz choragwi. Sprawa miala miejsce przed ostatnim Zjazdem ZHP, ale
skutecznie unieruchomila ogromna inwestycje jaka miala się tam rozpoczac w
roku 2006.

Teraz GK uzaleznia wycofanie hipoteki od tego, czy choragiew stoleczna
splaci dlugi jakie GK ma w ZUS-ie. A gdy choragiew zaczela krzyczec, ze to
nie w porzadku to Skarbnik ZHP poinformowal Komisje ds. finansow RN, ze
wladze choragwi dzialaja na szkode ZHP, co z kolei było powodem opinii tejze
komisji, ze należy zawiesic wladze choragwi. Potem odbylo się spotkanie
wladz choragwi z przedstawicielami wladz naczelnych ZHP, na którym choragiew
musiala UDOWADNIAC, ZE NIE JEST ZLODZIEJEM, co skutecznie zrobila. Tylko to
chyba nie tak powinno być.

To chore. Od tego czasu uwazam, ze Skarbnik ZHP chce wydoic choragiew. Mam
nadzieje, ze komendant choragwi jakos rozwiaze ten problem zanim sprawa
trafi do sadu gospodarczego jako pierwsza sprawa ZHP kontra ZHP.

A potem wszyscy będą pisac, ze Stoleczna niszczy wizerunek ZHP.

Na spotkaniu padaly slowa, ze powinnismy się traktowac jak harcerze, ze
jestesmy rodzina i podobne dziwne tej sytuacji teksty. Ja tam nie lubie jako
moja rodzina chce mnie oszukac na 2 mln zlotych...

Pozdrawiam

Tomek