[Czuwaj] po radzie

Pon, 12 Lut 2007, 10:28:18 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "TOGRO.com.pl" <togro w togro.com.pl>
Do: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: RE: [Czuwaj] po radzie
Data: 2007-02-12 10:00:38

Tej informacji, wielokrotnie zresztą, udzielił Tomek Łebek -
kierownik pozyskiwania środków. Nawet stwierdziliśmy, że w takiej
sytuacji to ta strona będzie sobie wisiała do końca ery internetu. Ja
to rozumiem tak, ktoś stworzył stronę nie podzielił się hasłem, w tym
hasłem głównym, nie zapisał go nigdzie  i...umarł, zabierając
tajemnicę do grobu. Jestem w stanie to pojąć. Ale że nie można usunąć
tej strony i zrobić nowej, to mnie przerasta.....

Tcp> Zgadzam się z Toba w 200%. Na przykladzie Pana Woloszanskiego uwazam, ze
Tcp> sama wspolpraca ze sluzbami (albo nawet podpisanie samego oswiadczenia) nie
Tcp> jest czynnoscia pozbawiajaca wszelkich praw na tym swiecie - a do tego
Tcp> niektorzy zmierzaja.

Tcp> Pozdrawiam

Tcp> Tomek

A ja uważam, że jest w 100 % nie w porządku. I to z różnych przyczyn.
Dlatego, że ulegliśmy jakiejś chorej fobii huralustracji, jaka panuje
w kraju. DLatego, że nie powinniśmy się tym zajmować, bo od tego są
inni. Bo to nie jest misja ZHP weryfikowanie ludzkich wyborów i
życiorysów. Jakie było uzasadnienie tego porjektu? Otóz takie, że w
trakcie prac senackich były Przew. ZHR zaproponował objęcie lustracją
także włądze organizacji harcerskich. I co?? Pytam co się takiego
stało? Padł jakiś pomysł. Jeśłi bedzie ustanowione takie prawo -
zrozumiem, dura lex.... Ale, jak już mówiłem na posiedzeniu RN, jeśłi
padnie w trakcie prac senackich zarzut, że włądze ZHP są
niepoczytalne, czy RN uchwali stanowisko wzywające te władze do
poddania się badaniom psychiatrycznym, żeby udowodnić, że jesteśmy
zdrowi>??

Jestem członkiem władz ZHP. W 1989 roku miałem 12 lat. Uprzejmie
oświadczam, że nie donosiłem służbom specjalnym. Żałosne....

I druga sfera - formalna raczej Stanowisko nie przygotowane, pisane
na kolanie, w trakcie 20 minut podczas dyskusji. Co ma zrobić
Przewodniczący z tymi oświadczeniami? Nie ma prawa ich opublikować,
bo takiej kompetencji nikt mu nie dał. Zatem będzie jedynym
powiernikiem informacji zawartych w tych pismach. Czyli jakie mają
one znaczenie??? Gdzie ma je przechowywać ??

Dużo argumentacji było związanej z PR'em takie posunięcia. Ale co się
stanie, jeżeli złoży te oświadczenia 10-20 % ludzi? Przecież my tylko
"wzywamy", żadnych konsekwencji. Jakie będzie wydźwięk takiej
sytuacji? Nie złożyli, bo mają coś do ukrycia... Ale zapytajmy, jakie
są oświadczenia tych, którzy złożyli. A Przewodniczący odpowie: No ja
nie mogę, bo niby na jakiej podstawie... Aha! Mają na pewno coś do
ukrycia. Na pewno sami współpracownicy...
Zwłaszcza Rutkowski - tajny i swiadomy współpracownik wychowawcy
klasy V D.
Smutne....

Ryszard Rutkowski

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu