[Czuwaj] po radzie

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 12 Lut 2007, 10:49:51 CET

::>> Między innymi
::>> dowiedziałem się, że strona fundusz.zhp.pl - jest
::>> nieuaktualniana od 2004 roku z tego powodu, że GK nie ma
::>> haseł do strony. Zginęły.
::
::Tcp> Nie, no daj spokoj. Kto udzielil takiej informacji?
::Tcp> Teraz okazuje się, ze GK nie ma kontroli nad stronami, których jest
::Tcp> wlascicielem?
::Tcp> Przeciez to jest kwestia dobrych checi jakiegos fachowca...
::Tcp> Nie wyobrazam sobie, zebym prowadzac serwis HALiZ odmowil wydania GK
::hasel
::Tcp> do konta administracyjnego...
::
::Tej informacji, wielokrotnie zresztą, udzielił Tomek Łebek -
::kierownik pozyskiwania środków. Nawet stwierdziliśmy, że w takiej
::sytuacji to ta strona będzie sobie wisiała do końca ery internetu. Ja
::to rozumiem tak, ktoś stworzył stronę nie podzielił się hasłem, w tym
::hasłem głównym, nie zapisał go nigdzie  i...umarł, zabierając
::tajemnicę do grobu. Jestem w stanie to pojąć. Ale że nie można usunąć
::tej strony i zrobić nowej, to mnie przerasta.....

Administrator może wygenerować nowe hasło. Ale trzeba chcieć coś zrobić z
taką stroną.
Ja to odbieram jednoznacznie jako niechęć do kontynuowania programu małych
grantów im. Grażyńskiego. To nie tylko strona. Brak promocji Programu,
liczba składanych wniosków (spadająca choć zdaniem dh Łebka zmiana ze 168 na
39 to wzrost).

Dlatego wolałbym gdyby GK jasno wypowiedziała się, czy chce ten Program czy
(jak wynika z jej działań) należy go zlikwidować.

Seascout