[Czuwaj] 4% - finansowanie władz

Pon, 12 Lut 2007, 12:10:11 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "Darek Mołodecki" <miki w miki.jdm.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] 4% - finansowanie władz
Data: 2007-02-12 11:30:06

DM>  no  wlasni e wyglada  ze od  wszystkich  dotacji

Dobrze, spróbuję jeszcze raz.......
Nie mam jeszcze tekstu tej uchwały, ale jak mnie pamięć nie myli,
zapis brzmiał mniej więcej tak:
"GK utrzymuje się z:......
...oraz kwoty równej 4 % wartości dotacji, pozyskanej przez GK i
przekazanej jednostkom organizacyjnym, wpłacanej przez te jednostki
do GK>"

No ni jak nie wygląda, że od wszystkich dotacji, i ni jak, aby trzeba
było potrącać z dotacji, czy umieszczać te 4 % w rozliczeniu.

RR