RE: [Czuwaj] 4% - finansowanie władz

HKT AKINAKES hkt97fo w wp.pl
Pon, 12 Lut 2007, 23:05:03 CET

Pocieszę Was. U mnie w klubie koszty pośrednie pobierane są w wysokości 10%
od projektu za prowadzenie jego obsługi oraz utrzymanie naszej organizacji -
czyt. UKS-u.

W oddziale PTTK również forsuję osobiście 10% od realizowanych projektów, bo
organizację trzeba jakoś utrzymać - więc w ZHP nie jest źle :) a ja sam
zgadzam się z tym "haraczem" bo mi zależy na prawidłowym funkcjonowaniu.
Skoro niektórym nie pasują haracze GK, K.Ch. K.H. to zawsze mogą zmienić na
inną organizację i tam się ostro realizować przy "0" haraczu. A jeśli ktoś
znajdzie taką fajną organizację będę wdzięczny za info, bo jej szukam od 10
lat.

Pozdrawiam
pwd Robert Filipski
jeszcze Hufiec ZHP Dąbie