[Czuwaj] 4% - finansowanie władz

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Lut 2007, 15:15:41 CET

Darek Mołodecki napisał(a):
> pisze  z  pracy  w  locie  :)  a dzis  urwanie  głowy
To jak już będziesz w domu i będziesz miał spokój to odpowiedz mi na
poniższe pytania :)

Kowlak

===========================
Darek Mołodecki napisał(a):

mam płacic  4  %  za  moje   bieganie i  załatwianie    .Oki  jesli to
grant  załatwiony  przez  GK  to  jeszcze  do  sniesienia   ale  jesli
cała robote  odwaliłem   ja  to  za  co mam płacic  im  4  %      OPP
nie  musza miec tak duzego  wkładu  własnego   aby  dostac  grant  a  my
mamy odprowadzac   im  4  %

==================
Mam natomiast do Ciebie wielką prośbę. Wyjaśnij mi co znaczą wyrazy,
które zestawiłeś obok siebie w zdaniu "OPP  nie  musza mieć tak dużego
wkładu  własnego   aby  dostać  grant  a  my mamy odprowadzać   im  4
%". Próbuję zrozumieć co chciałeś zawrzeć w tych słowach. Jakie myśli,
jakie przekonania. Niestety nie potrafię. Może więc wzorem Czesia kilka
pytań pomocniczych:
1. Gdzie organizacje pożytku publicznego nie muszą mieć 4% wkładu
własnego do projektów?
2. Gdzie znalazłeś konkursy grantowe przeznaczone dla OPP a nie dla
organizacji pozarządowych?
3. Dlaczego mówisz o GK "oni'?

Pozdrawiam

Kowlak