[Czuwaj] po radzie

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 12 Lut 2007, 12:55:17 CET

> GK stworzyla ta spolke, czy wykupila w niej udzialy?
> Czy ta informacja nie powinna być podana do publicznej wiadomosci?
> Za ile? Skad wzieto pieniadze? Ile ma procent udzialu? Kto ma reszte
> udzialow?
> Pytan jest i będzie mnostwo.
> Jesli ktos wydaje nasze pieniadze, to chyba mamy prawo poznac szczegolowo
na
> co i po co?

Stworzyła poprzez objęcie 1/3 udziałów. Kapitał wynosi 50.000 zł.
Zapłaciła ze środków własnych. Spółka ma dostarczać tani internet.
Było o tym w protokole mojej Komisji (www.rn.zhp.pl)

służbami specjalnymi jest jak najbardziej w porządku.

I ja tak myślę. Ale w odróżnieniu od Rafała B. mam kaca wobec Ryśka. Bo
żeczywiście było pisane na kolanie. Usprawiedliwiam się, że to naprawdę może
być dużym plusem w naszym wizerunku. bo następna RN dopiero za 4 miechy.
Musimy doprecyzować co dalej z tymi oświadczeniami...
A Rafał jak to Rafał. Stanowisko o fundacjach mi uwalił, bo nie
przedyskutowane, a to stanowisko wrzucił, choć powstało dopiero na RN :-)

GK nie radzi sobie z trudnymi problemami w Związku. Stosuje metode
spychologii albo przeczekania. Mówiła o tym Lucyna Andrusiak przy sprawie
CWM, mówiłem ja, racje ma Tomasz Grodzki, że miała być informacja o
Piaskowej a nie było, bo GK jeszcze analizuje odpowiedź Walda, a już brak
zdecydowanej obrony wniosku w sprawie Opola rozwalił mnie do końca.
Tak się nie da zarządzać organizacją. Potrzebujemy sprawnego zarządu, który
potrafi reagować na trudne problemy, który odważnie rozmawia ze środowiskami
instruktorskimi, w tym z władzami choragwi.

No właśnie...
SW