[Czuwaj] po radzie

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 12 Lut 2007, 16:06:31 CET

::GK nie radzi sobie z trudnymi problemami w Związku. Stosuje metode
::spychologii albo przeczekania. Mówiła o tym Lucyna Andrusiak przy sprawie
::CWM, mówiłem ja, racje ma Tomasz Grodzki, (...) Potrzebujemy sprawnego
zarządu, który
::potrafi reagować na trudne problemy, który odważnie rozmawia ze
środowiskami
::instruktorskimi, w tym z władzami choragwi.

Najgorsze jest to, że GK nie uważa takiego zachowania za problem. Skarbnik,
nawet jak mu zwróciłem uwagę, że nie odpowiada na Twoje pytanie, tylko
zapoznaje radę z treścią korespondencji, dalej - miałem takie wrażenie - nie
wiedział o co Ci chodzi.

Seascout