[Czuwaj] Stołeczna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Lut 2007, 14:34:14 CET

Ja nie wiem, czy to jakaś znieczulica, czy bezsilność. Ale po raz
kolejny zastanawiam się co nasza CHorągiew Stołeczna wyprawia.

Może to ja jestem głupi, ale wydawało mi się, że to program ma być
nowoczesny, a wartości tradycyjne (chyba że są uniwersalne ;)

Nie wchodźmy już w tą dyskusję o wartościach, tylko spójrzmy na program.

"Mianowano hm. Dariusza Masnego pełnomocnikiem komendanta chorągwi ds.
uroczystości i imprez w Warszawie. "

Jedna z moich ulubionych funkcji. To tak w ramach uatrakcyjnienia
programu. Przecież wiadomo, że urosycztości i mprezy są uwielbiane przez
dzieciaki, a co ważniejsze przyczyniają się do budowania przez nas
lepszego świata :]

Ale to nic. Powstał, znany skądinąd niektórym, program "Ojczyzna - Nauka
- Cnota". Już sama nazwa przyprawia mnie o ciary, bo wiem dobrze, że te
wartości można spokojnie sprzedać w ŚWIETNYM opakowaniu jakiegoś
programu. A tu taki gniot betonowy, że nóż się w kieszeni otwiera.

Ludzie, obudźcie się. Czy u nas w chorągwi na prawde nie ma świetnych
programowców? Może powołąć jakąś chorągiew cieni? Międzyhufcowy zespół?
RATUNKU!

pozdrawiam gorzko