[Czuwaj] Stołeczna

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Lut 2007, 15:27:30 CET

Michał Górecki napisał(a):
> Ja nie wiem, czy to jakaś znieczulica, czy bezsilność. Ale po raz
> kolejny zastanawiam się co nasza CHorągiew Stołeczna wyprawia.
>
> "Mianowano hm. Dariusza Masnego pełnomocnikiem komendanta chorągwi ds.
> uroczystości i imprez w Warszawie. "
>
> Ale to nic. Powstał, znany skądinąd niektórym, program "Ojczyzna -
> Nauka - Cnota". Już sama nazwa przyprawia mnie o ciary, bo wiem
> dobrze, że te wartości można spokojnie sprzedać w ŚWIETNYM opakowaniu
> jakiegoś programu. A tu taki gniot betonowy, że nóż się w kieszeni
> otwiera.

> [...]
G00rek odpowiem bez zmian jak za każdym razem od kilku lat. Skoro nie
jesteście w stanie wystawić kandydata na komendanta. Już nie mówię
nawet, że pokonać Waldemara ale chociaż wystawić kandydata to nie miej
do nikogo pretensji. I cichutko w kąciku realizuj program "Ojczyzna -
nauka - cnota" i chodź pod pomniki.

Kowlak