RE: [Czuwaj] Spółka a nie spółka

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 12 Lut 2007, 22:05:52 CET

Goorek - mam prosbe. Napisz jasno i wyraznie (jeśli masz takie informacje),
czy 4Ż "zarabiala na siebie", czy tez przynosila ciagle straty.
Przyznam, ze nie wiem jak bylo, ale stoje na stanowisku, ze 4Ż maja szanse
istniec jeśli utrzymaja same siebie (pomieszczenia, media, towar, etaty,
promocja itp.).

Tomek