Fundusz Grażyńskiego było: Re: [Czuwaj] po radzie

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Lut 2007, 23:05:02 CET

Tomek napisał(a):
> [...]
>
> Dlatego wolałbym gdyby GK jasno wypowiedziała się, czy chce ten
> Program czy
> (jak wynika z jej działań) należy go zlikwidować.
>
> Seascout
>
> A teraz odpowiedz!
>
> Szkoda druhu ze nie byles na tej czesci rady podczas której omawiany
> był fundusz Grazynskiego a teraz wsadzasz w moje usta jakies swoje
> teorie matematyczne. Na radzie powiedzialem ze przelamalismy spadek
> skladanych wniosków na fundusz i tak z 168 w 2004 byl spadek na 40
> wniosków w 2005. Za ten spadek wybacz, ale nie odpowiada obecna GK.
Tomku. Ty harcmistrz, członek RN i instruktor GK (co samo w sobie jest
schizofreniczne dość więc może przy okazji wytłumacz mi na priv albo nam
wszystkim jak sobie z tym radzisz) powinieneś chyba uznawać, że w GK
panuje jakaś ciągłość. Rafał mam wrażenie nie napisał nigdzie, że kiedyś
było idealnie a teraz OBECNA GK robi coś źle. Napisał, że GK robi coś
jego zdaniem niedobrego. Rozumiem, że najłatwiej jest powiedzieć - to
nie nasza wina to poprzednicy. Dobrze, że to za mojej pracy było 168
wniosków - więc przynajmniej za to nie możesz mnie obwinić :D

> W obecnej kadencji oglosilismy dwie edycje, wiosenna zeby umozliwić
> srodowiskom pozyskanie srodków na akcje letnia i tu faktycznie
> wplynelo w terminie malo wnioskow bo tylko 13. Nie bede ocenial co w
> wiekszej mierze wplynelo na taka ilosc slaba promocja czy inne
> dzialania poprzedniej GK zwiazane z funduszem.
To oceń. I pozwól też oceniać innym. Na konkurs nie wpłynęły wnioski -
ciężko mówić o tych 13 - bo NIKOMU na tym nie zależało. Gdyby Tobie albo
skarbnikowi zależało to może po prostu byście ogłaszali szeroko o
możliwości aplikowania. A skoro tego nie zrobiliście to wniosków było
13. Zgodzisz się, że twierdzenie, że inne działania GK (jak rozumiem
problemy z przekazaniem środków) nie mogły wpłynąć na małą liczbę
wniosków. Bo załóżmy nawet, że wszystkim środowiskom z II edycji nie
przekazano dotacji albo strasznie długo to trwało to i tak ludzie z tych
środowisk nie zniechęcili by setek drużyn do złożenia wniosków. Po
prostu NIKT o konkursie nie wiedział.
> Wazne jest ze w edycji jesiennej wplyneło 39 wniosków co jest dla nas
> sygnalem ze idziemy w dobrym kierunku.  Co do tego czy GK chce tego
> programu to napisze ze  w tym roku bedzie ogloszona kolejna edycja.
> Dodatkowo GK oglosila konkurs na lokalne kampanie 1%
> http://www.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=3609 .
> pozdrawiam
> Tomasz Łebek
To doskonale, że ogłosiliście konkurs na lokalne kampanie. A możesz już
coś napisać o kampanii ogólnopolskiej. Doskonale wiem, że jeszcze sporo
czasu ale chociaż coś o pomyśle - czy będzie bardziej podobna do
zeszłorocznej czy może do tej sprzed dwóch lat?
A co do kolejnej edycji funduszu. Mam więc dla Ciebie radę. Jak już
ogłosicie nową edycję to zadaj sobie trochę trudu i umieść informacje o
tym fakcie na forum ZHP, wyślij na listę [czuwaj], roześlij mailem do
różnych osób, których adresy masz w skrzynce. Zobaczysz, że efekty będą
znacznie lepsze niż 39 albo 40 wniosków. Spróbuj. Warto. Dzięki Tobie
większa liczba drużynowych będzie mogła napisać może swój pierwszy
wniosek w życiu i może się tak to im spodoba, że będą szukać pieniędzy
dalej. Bo po to druhu Tomku powstał Fundusz im. Grażyńskiego. Jestem
pewien, że to dostrzegasz...

Pozdrawiam

Kowlak