[Czuwaj] po radzie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 13 Lut 2007, 09:50:29 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> poznac zdanie Twoje jako osoby, która czuwa nad bezpieczenstwem

> No to mnie trochę przeceniłeś :-) Mamy jeszcze CKR :-)
> Umowę ma Rafał B. Kolega Twój z Chorągwi. A konkretnie akt powołujący
> spółkę. GK ma otrzymywac korzyści za znak firmowy.
> Firma jeszcze nie zaczęła dzialać. Całośc dokumentów ma CKR.
> SW

1. Czy ktokolwiek zbadał korzyści płynące z udostępniania loga zhp dla
zaplanowanego targetu?
2. Czy ktokolwiek zastanawiał się nad konsekwencjami upadku firmy dla
udostępnianego loga ZHP? (Główne ryzyko przy strategii wspólnej marki)

Pisałem już kilka razy, w tym raz jeden długi list o strategii
zarządzania marką. Ja wiem, że to tylko g00rek znowu krzyczy i się nie
zna jak zwykle, ale mogę na prawdę przynieść opinie kilku osób -
doktorów i profesorów jeśli sytuacja będzie krytyczna. Choć takie
podstawowe błędy to poziom mgr jeśli nie licencjacki.

Zresztą czy trzeba być wogóle specem od marketingu żeby dostrzec, że
jeśli ludzie zaczną wieszać psy na firmie (tak jak np na tele2) to
harcerze będa mieli "w plecy"??