[Czuwaj] po radzie

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 13 Lut 2007, 11:01:53 CET

To nie tylko g00rek krzyczy. Mi się tez to nie podoba. Może mamy zbyt malo
danych, ale to chyba pierwszy raz w historii ZHP zdarza się, ze za
udostepnianie loga chcemy brac kase.
Podpisuje się w calosci pod tym, co napisal g00rek, chociaz nie znam się na
sprzedazy marki.

Tyle za ja idac dlaej chciałbym od kompetentnych osob uzyskac odpowiedz.
Ponieważ nie licze za bardzo na odpowiedz na liscie, to może potrzebna jest
interpelacja czlonka Rady Naczelnej?
Chetnie pod nia się podpisze, chciałbym poznac wczesniej jednak wiecej
szczegolow. I nie ukrywam, ze licze na Slawka, az się obudzi i napisze co on
wie.

Pozdrawiam

Tomek